• Lorem ipsum

Verzenden

Producten die op voorraad zijn worden in principe in 1 of 2 werkdagen geleverd. We doen ons best om bestellingen die voor 17:00 uur geplaatst zijn, op dezelfde dag te versturen. In verband met drukte in de winkel lukt dat helaas niet altijd. Op maandag is de winkel gesloten en kunnen we niet verzenden. Bestellingen die op vrijdagavond t/m zondag voor 17:00 uur geplaatst zijn, leveren we in het weekend in bij PostNL, maar worden pas op maandag daadwerkelijk verzonden. Bij producten die niet op voorraad zijn, staat een indicatie van de levertijd vermeld. Let op dat de langste levertijd geldt voor je hele bestelling.

Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening bij bestellingen vanaf € 75,-. Bij bestellingen onder de € 75,- bedragen de verzendkosten binnen Nederland € 6,95 voor normale pakketten en € 4,24 voor brievenbuspakketjes. Voor andere landen: in de winkelmand kun je de bestemming kiezen en worden de verzendkosten berekend.

Retourneren

Wil je (een deel van) je bestelling retourneren? Dat kan natuurlijk. Vanaf de dag van aflevering heb je 14 dagen de tijd om te beslissen. We vinden het wel erg fijn als het sneller lukt. Wanneer je binnen 14 dagen retour stuurt, hoef je het niet vooraf te melden. 
Lukt het niet om binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen, dan moet je het in ieder geval binnen deze 14 dagen melden en moeten we je retourzending binnen 14 dagen na die melding ontvangen.

Je kunt je retourzending melden via je account onder ‘Mijn bestellingen’. Klik op ‘bekijken’ bij het betreffende ordernummer en dan onderaan op ‘Artikelen retourneren’.

Heb je geen account? Je kunt je retourzending ook melden per email aan [email protected] Vermeld dan je ordernummer of ticketnummer en om welke producten het gaat. 

Bij je bestelling zit een retourformulier. Vul dit formulier ten alle tijden in en stuur het mee met je retourzending, zodat we weten van wie het komt en wat je van ons verwacht. Dit maakt de afhandeling van een retour voor ons makkelijker, sneller en efficiënter. 


Schoenen die je retour stuurt, mogen gepast zijn, maar verder niet gedragen. D.w.z. dat ze
nog geheel nieuw zijn en in complete, originele verpakking. Wij doen ons best om je bestelling netjes en verzorgd te versturen. Graag ontvangen we het in dezelfde staat retour. De originele verpakking in ieder geval zo verpakken dat deze niet beschadigd en/of beplakt wordt.

Sokken kunnen alleen retour als ze nieuw in verpakking zijn en kunnen dus helaas niet gepast
worden. Op maat gemaakte producten kunnen niet retour gezonden worden.

Zodra we je retourzending in goede orde hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug op dezelfde manier als waarop je betaald hebt. I.v.m. de verwerkingstijd van banken en betaalproviders kan dit enkele werkdagen duren.

Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar daarom altijd de track&trace code goed. Verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.
Je mag je retourzending ook zelf in onze winkel afgeven.

Retouradres:
Barefoot & More
Kleine Oord 80
6811 HZ Arnhem

 

Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden.