• Lorem ipsum

Verzenden

LET OP; Door drukte bij PostNL kan het tot enkele dagen lager duren voor je je pakketje ontvangt.

Producten die op voorraad zijn worden in principe in 1 of 2 werkdagen geleverd. We doen ons best om bestellingen die voor 17:00 uur geplaatst zijn, op dezelfde dag te versturen. In verband met drukte in de winkel lukt dat helaas niet altijd.
Bestellingen die geplaatst zijn op maandag t/m vrijdag voor 17:00 worden in principe dezelfde dag verstuurd en heb je binnen Nederland de volgende dag in huis. Bestellingen van vrijdagavond na 17u, zaterdag, zondag en maandag tot 17:00 uur worden op maandag verstuurd. Onze pakketten worden opgehaald door Fietskoeriers en bij je thuisbezorgd door PostNL. Bij producten die niet op voorraad zijn, staat een indicatie van de levertijd vermeld. Let op dat de langste levertijd geldt voor je hele bestelling.

Zodra het pakket een eerste scan krijgt in het distributiecentrum van PostNL, ontvang je een mail met een track & trace-code, zodat je je pakket kunt volgen. Door drukte bij PostNL kan het zijn dat er vertraging bij het scannen is.

Heb je gekozen voor afhalen in onze winkel? Wacht dan even op bevestiging van ons dat het voor je klaarligt. Je kunt je bestelling dan binnen onze reguliere openingstijden ophalen.

Binnen Nederland nemen wij de verzendkosten voor onze rekening bij bestellingen vanaf € 49,-. Bij bestellingen onder de € 49,- bedragen de verzendkosten binnen Nederland € 6,95 voor normale pakketten en € 4,24 voor brievenbuspakketjes. Voor andere landen: in de winkelmand kun je de bestemming kiezen en worden de verzendkosten berekend. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Retourneren

Wil je (een deel van) je bestelling retourneren? Dat kan natuurlijk. Vanaf de dag van aflevering heb je 14 dagen de tijd om te beslissen. We vinden het wel erg fijn als het sneller lukt. Tijdens de bedenktijd ga je zorgvuldig om met het product en de verpakking.

DIT IS NIET MEER ZICHTBAAR Meld je retourzending aan via je account, onder ‘Mijn bestellingen’. Klik op ‘bekijken’ bij het betreffende ordernummer en dan onderaan op ‘Artikelen retourneren’. Heb je geen account dan kun je dat alsnog aanmaken: klik hier. Het melden van je retourzending is formeel je herroepingsverklaring. Nadat je je retourzending hebt gemeld, moet je deze binnen 14 dagen versturen.

Klik hier om je retourzending aan te melden en een verzendlabel te printen

Retour sturen is voor eigen rekening, maar via ons retourportaal in bovenstaande link heb je een voordeliger verzendtarief. Vanuit Nederland heb je op dit moment (februari 2021) de keuze uit DPD (€ 4,95), DHL (€ 5,75) en PostNL (€ 6,40). De tarieven en pakketdiensten kunnen echter wijzigen. Er is ook een optie om op eigen gelegenheid retour te sturen, of de producten mee te sturen met een andere retourzending. Je kunt je retourzending ook zelf afgeven op ons winkeladres. Het melden van je retourzending is formeel je herroepingsverklaring. Nadat je je retourzending hebt gemeld, verstuur je deze zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen.

Bij je bestelling zit een retourformulier. Vul dit formulier ten alle tijden in of print het retourformulier uit het retourportal en stuur het mee met je retourzending, zodat we weten van wie het komt en wat je van ons verwacht. Dit maakt de afhandeling van een retour voor ons makkelijker, sneller en efficiënter. 

Schoenen die je retour stuurt mogen gepast zijn, d.w.z. het binnenshuis in beperkte mate en beperkte tijd dragen voor zolang redelijkerwijs nodig is om vast te stellen of de maat en kleur naar wens is. Graag retour sturen in originele verpakking. Wij doen ons best om je bestelling netjes en verzorgd te versturen. Graag ontvangen we het in dezelfde staat retour. De originele verpakking in ieder geval zo verpakken dat deze niet beschadigd en/of beplakt wordt. In geval van sokken stellen we het op prijs als deze ongepast in originele verpakking retour gestuurd worden. Op maat gemaakte producten kunnen niet retour gezonden worden.

Indien de originele verpakking meer dan redelijkerwijs noodzakelijk is beschadigd en/of het product niet meer in originele nieuwstaat is, hebben we het recht om een bedrag aan waardevermindering in mindering te brengen op het terug te betalen bedrag. Dit geldt ook voor sokken die niet meer nieuw in verpakking zitten.

Zodra we je retourzending in goede orde hebben ontvangen, verwerken we deze in principe binnen 1 á 2 werkdagen. Wil je ruilen voor een andere maat, dan sturen we die naar je op. Maak je gebruik van het herroepingsrecht, oftewel wil je je aankoopbedrag terug ontvangen, dan storten we het bedrag terug op dezelfde manier als waarop je betaald hebt. I.v.m. de verwerkingstijd van banken en betaalproviders kan dit een werkdag duren. Je ontvangt de terugbetaling daarom binnen enkele werkdagen na het verwerken van je retourzending, doch uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je herroepingsverklaring.

Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar daarom altijd de track&trace code goed. Verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening, maar via onderstaande link heb je een voordeliger verzendtarief.

Klik hier om je retourzending aan te melden en een verzendlabel te printen

Kom je er niet uit via bovenstaande link, of heb je geen printer, dan kun je ook op eigen gelegenheid retour sturen naar onderstaand adres, of je retourzending op dit adres afgeven. Let op dat het ingevulde retourformuiler er bij zit.

Barefoot & More
Kleine Oord 80
6811 HZ Arnhem

Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden.