• Lorem ipsum

Heb je een klacht? Wat vervelend. We waarderen het dat je hier contact met ons over wilt opnemen. Wij nemen klachten namelijk erg serieus en zoeken graag samen met je naar een gepaste oplossing.

Verkeerd- of beschadigd product ontvangen na online aankoop
Heb je een online aankoop gedaan, maar het verkeerde product óf een beschadigd product (dat beschadigd in de doos of verpakking zat) ontvangen? We verzoeken je in dit geval de klantenservice te mailen. Geef in je mail duidelijk aan welke product(en) je eigenlijk had moeten ontvangen of wat de beschadiging van het nieuw ontvangen product is. Ook ontvangen we graag een foto of bijlage met het aankoopbewijs, en één of meerdere foto’s van de verkeerd ontvangen schoenen of van het nieuwe beschadigde product.

Graag in je mail:
- Welke producten je eigenlijk had moeten ontvangen óf wat de beschadiging van het nieuwe product is;
- Één of meerdere foto’s van het verkeerd ontvangen product of het nieuwe beschadigde product;
- Een foto van - of bijlage met het aankoopbewijs.

Klacht over reeds gedragen schoenen
Heb je een klacht over een product dat je bij ons hebt gekocht en al enige tijd hebt gedragen? Graag ontvangen we in dit geval een mail met daarin een duidelijke uitleg van de klacht of het defect. Ook helpt het ons bij de beoordeling van de klacht als je aangeeft op welke ondergrond, hoe vaak en hoe lang je de schoenen al hebt gedragen. Graag ontvangen we ook een aantal foto’s waar het probleem duidelijk op zichtbaar is, een foto waar de schoenen in zijn geheel op staan, een foto van de onderkant van de zolen en een foto waar het maatlabel op staat (meestal te vinden in de tong, binnenin bij de enkel of soms alleen onder op de zool). Graag ook je aankoopbewijs meesturen.

Graag in je mail:
- Duidelijke uitleg van de klacht of het defect;
- Context informatie: op welke ondergrond, hoe vaak en hoe lang de schoenen gedragen zijn;
- Meerdere foto’s van:

  • het defect
  • de schoenen in zijn geheel
  • de zolen
  • het maatlabel

- Een foto van - of bijlage met het aankoopbewijs;

Klacht over de (online) winkel of onze service
Heb je in de winkel of in de webshop niet de service ontvangen waar je op had gehoopt? Neem in dat geval contact op met onze klantenservice (via mail, Whatsapp of telefonisch).